joi, 19 mai 2011

salutari :)

"discutii despre rock, instrumente, concerte etc
un loc pentru cei care au ceva in comun - ROCKUL
deasemenea in acest grup sunt bine venite discutii si despre blues si jazz
in acest grup nu sunt tolerate intrigi si discutii cu continut obscen
aici veti gasi noi prieteni, va spun din propria experienta
adresa paginii acestui grup:"

http://www.facebook.com/pages/Rockeri/122642927807082

cu aceste cuvinte am reusit sa strang aproape 5000 de oameni la un loc,iar motivul pt care am facut acest blog este de a reliefa impreuna cu membrii gastii noastre momentele bune petrecute impreuna in grupul vizibil la adresa sus mentionata, ROCKERI, grup ce a luat nastere cu ceva timp in urma pe o tema conturata in cateva cuvinte, la aceasta ora fiind compus din destul de multi oameni minunati :)

21 de comentarii:

  1. am o experienta... aproape deloc :) in blogarit, dar mi-a venit ideea sa facem cumva sa afle lumea de gasca noastra, nu stiu daca o fii bine sau rau dar aflam noi :) in fine...astept ceva indicatii din partea voastra pt a construi acest blog :)

    RăspundețiȘtergere
  2. sa nu imi spuneti ca incep cu ceva trist pt ca nu asta imi este intentia, vreau doar sa dau o mana de ajutor, idee si post lansat pe grup preluat de la amica mea Alma Vomastek :)

    "colega de munca a rockeritei noastre,Codruta Ciurlea,are mare nevoie de ajutor...ajutati-ne,va rugam,sa strangem suma necesara operatiei pe creier...haideti sa ii sustinem sansa la viata!"

    RăspundețiȘtergere
  3. la aceasta adresa gasiti nefericita poveste a dianei ispan:

    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Sa-o-ajutam-pe-Dana-Ispan/151101511625061

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru a o ajuta pe Dana Ispan sa stranga suma necesara pentru operatia pe creier,aici sunt datele bancare:

    BRD,cont lei:
    IBAN : RO27BRDE360SV22144303600
    BRD cont euro:
    COD IBAN: RO38RNCB0805105954330001
    SWIFT RNCB ROBU(pentru strainatate)
    va multumesc!^_^

    RăspundețiȘtergere
  5. salut si aici.Sper sa reusim sa o ajutam cumva pe Dana.Din putin se face mult si conteaza fiecare om ca vede aceste mesaje.
    O zi buna tuturor

    RăspundețiȘtergere
  6. v-am facut asociere si cu blog-ul meu *_*

    RăspundețiȘtergere
  7. nu prea imi dau seama ce se intampla dar as avea o sugestie daca imi este permis. daca se poate schimba fontul cu care este scris textul. pentru mine personal este deranjant la ochi...

    RăspundețiȘtergere
  8. o initiativa foarte buna...

    RăspundețiȘtergere
  9. dragilor,vreau sa rectific conturile de donatii pentru Dana.cel de EURO este la BCR,nu la BRD:)
    BRD,cont lei:
    IBAN : RO27BRDE360SV22144303600
    BCR cont euro:
    COD IBAN: RO38RNCB0805105954330001
    SWIFT RNCB ROBU(pentru strainatate)
    va multumesc!^_^si scuze de greseala

    RăspundețiȘtergere
  10. hello, hello.
    mult succes cu blogul.
    sunt sigura ca va iesi un proiect reusit. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. dragii mei:).maine s-a organizat un concert de binefacere pentru Dana Ispan in Timisoara!
    acesta este link-ul evenimentului:
    http://www.facebook.com/event.php?eid=168957863165445
    cine poate,va rog sa fiti prezenti:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitarile mele pentru blog!e bine sa stii ca iti poti face noi prieteni prin tara!\m/

    RăspundețiȘtergere
  13. @anonim : am 5000 pe grup:) si mai am loc destul :) multumesc pt aprecierea ta :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Draguta initiativa, succes cu blogul. Keep on rollin'! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Salutare Edi. Daca imi permiti sa iti dau un sfat in legatura cu blogul cu cea mai mare placere. Ai ales un nume care are un ecou foarte mare, asa ca o sa ai si pareri pro si contra, iar cel mai important este sa mergi mai departe cu el,deoarece lucrurile o sa mearga de la sine. Sunt oameni destul de multi care o sa acceseze blogul si o sa iti dea sfaturi bune. Important este sa nu renunti si sa distribuii infomatiile bine clasate,pe diferite sectoare,usor accesibile, restul e can-can :D. Te salut si te felicit pt idee

    RăspundețiȘtergere
  16. salutari cata:)
    omul cat traieste invata, asa ca orice sfat e bine venit :) am sa mai lucrez la el pt ca tot pe structurare a informatiilor merg si eu, dar o iau usurel ca nu prea stiu cine stie ce in ale blogarelii :)) multam :)

    RăspundețiȘtergere
  17. daca mai e loc si de parerea mea,cred ca va fi factor de echilibru blo-gu' asta si chiar un nou liant intre rockeri,bafta!

    RăspundețiȘtergere